Reklamační řád

Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží nakupovaného v internetovém obchodu www.morango.cz. Jakékoliv informace, které potřebujete vědět či se poradit o dalším nejrychlejším vyřízení Vaší reklamace, můžete získat na telefonu 607 052 420 nebo e-mailu info@morango.cz

1. Obecné podmínky reklamace

Kupující ve vlastním zájmu by měl dodané zboží před převzetím dobře prohlédnout a v případě shledání optických vad neprodleně informovat dopravce a prodejce, který zboží doručil. Pokud zboží či obal vykazuje optické vady, nemusíte jej od dopravce přebírat a ihned informujte prodejce.

V případě reklamace v záruční době (to je 24 měsíců od zakoupení zboží) může kupující informovat prodávajícího jednou z následujících možností:

2. Povinnosti prodávajícího

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu dle Občanského zákoníku dle par.13 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.

3. Reklamace uplatněná v záruční době

4. Závady v záruční lhůtě

Závady vyřizují veškeré naše kamenné obchody či zboží zašlete na naši adresu, která je uvedena na stránkách našeho internetového obchodu.